Home

Sims 2 fusk gravid

Olika tips i spelet till The Sims 2 Fusk

Öppna fusk-rutan 2. Skriv in tapets Enabled trues 3. När du klickar på den finns det också många olika alternativ, där kan du t.ex. bli gravid med en speciell sim, Om du inte har The Sims 2: Året Runt och vill att det ska börja snöa så ska du öppna fuskrutan. Finns det såna fusk som kan snabba upp graviditeten? Som man skriver i fuskrutan alltså.. Jag skulle vilja ha en ganska stor familj, men jag vill se när alla småttingar växer upp och jag vill inte att föräldrarna ska bli gamla, jag vet att aging off o så finns men jag vill ändå kunna snabba upp g.. JAG VET ! hom just på det jag spela sims 2 nyss och man gör så här skriv: boolProp testingcheatsEnabled true i fusk rutan och sedan håller du in shift och trycker på simmen sedan klicka på mer och sedan på spawn och på Tombstone of L and D då kommer det en gravsten och så trycker du på den och på mer sedan på gör gravid med.. Tja jag är en tjej på 12 år som är SIMS FREAK. Jag undrar om det finns några fusk som är bra? utan: Motherlode(50 Fusk, tips och guider till The Sims 4 på Pc

Gravid tonåring? The Sims iFoku

Hur man fuskar. Fusk är en stor del av spelet. Det är inte bara lätt att komma åt fusken, utan det är även något som vi liksom, på sätt och vis, faktiskt uppmuntrar. Spänn fast säkerhetsbältet så ska vi inte bara visa hur man fuskar i The Sims 4, utan även berätta om några av våra favoritfuskkoder Fusken från The Sims(TM) 2 Nattliv:-----(Expansionspaketet The Sims(TM) 2 Nattliv krävs för dessa fusk) familyfunds NAME XXXX Tilldelar en familj på kvartersnivån ett visst pengavärde. roofslopeangle [15-75] Justera vinkeln på alla tak på tomten. showHeadlines [on/off] (för alla simmar på tomten) Behövs för filminspelning sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester2 - gör att din sim blir gravid i månad 2 sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester3 Svar: Varje gång du skriver in detta fusket så går du upp en rank och får 2 kraft poäng. stats.set_stat rankedStatistic_Occult_VampireXP 1593Så skriv in detta tills nu nått högsta rank,.

Gravida simmar The Sims iFoku

1. Så fuskar du i Sims 4 - Färdigheter . Du kan ganska enkelt förbättra dina Sims färdigheter med fusk. Allt du behöver göra är att skriva in stats.set_skill_level (namnpåfärdighet) (nivå från 1-10).Om du exempelvis vill ställa in en sims Gourmet Cooking-färdighet på 9 behöver du alltså skriva in stats.set_skill_level Major_GourmetCooking 9
  2. Tonårssim gravid? Kan tonårs simmar Med hjälp av mods går det och mods räknas inte direkt som fusk. Sajtvärd för Pokémon iFokus Medarbetare på The Sims iFokus En hund i famnen och en eldkastare i handen When life gives you garbage, make a dumpster fir
  3. Såhär gör du en tonårssim gravid i Sims 3: 1. Först av allt behöver du två ungdomssimmar. De ska vara romantiskt involverade. Gör så att deras relation förbättras på den romantiska fronten genom att göra interaktioner såsom kyss eller hångla tills försök skaffa barn kommer upp som alternativ. Välj då detta. 2
  4. Etikett: fusk. Läst 3834 ggr 2018-10-11, 17:00. Hantera. 4. Hur gör man en tonåring gravidsims 4? Jag vet att jag skrev ett inlägg förut om MC Woohoo men det var barnförbjudet läste jag men finns det nått annat sätt att göra sin tonåring gravid utan att leta i galleriet
  5. sims.add_buff buff_Pregnancy_InLabor -gör din sim gravid sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester1 - gör att din sim blir gravid i månad 1 sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester2 - gör att din sim blir gravid i månad 2 sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester3 - gör att din sim blir gravid i månad
  6. Load Sims 2 och navigera till huset av kvinnliga sim du vill bli gravid. Klicka på en telefon och har din sim inbjuda en manlig sim till hennes hus. Aktivera fusk genom att trycka på Ctrl, Shift och C samtidigt. Skriv boolprop testingcheatsenabled true och tryck Enter när rutan fuska visas

Tips: - Hur du får din tonåring gravid

men i sims 2 hur länge är de gravida då? Ninen! 6 maj 2012 19:14. Hej, jag hade skrivit in ett fusk och råkade trycka bort att simmen skulle föda sitt barn och nu visar det att simmen inte är gravid men det är den. Den har stor mage och har bara dom möjligheterna som en gravid sim har Skriv The sims 2 + fusk på Google. Kommer massa sidor har jag för mig. Ja, jag vet att föräldrarna till dottern (som fick barn) blev rasande i spele

sims 2 fusk! - FamiljeLiv

I Sims 2-tonåren blir Sims gravid. Även om du inte kan skapa en riktig tonårsgraviditet i The Sims 2, kan du använda denna fusk för att sätta en vuxen Sim i kroppen hos en tonårig Sims. Läs vidare för instruktioner! 91112> Finns det några fusk för att ha tvillingar i Sims 2? Obs: Innan du utför dessa steg, din Sim måste redan vara gravid.Öppna fuska bar (Ctrl + Skift + C)Ange forcetwinsI arbetskraft när din kvinnliga kommer nu ger födelse till tvillingar. Finns det ett fusk på sims 2 för PC för att göra sims växa upp snabbt&quest Sims 2 16 og gravid mathildedenmark100. Loading... Unsubscribe from mathildedenmark100? Sims 2; Baby on the Grill - Duration: 0:49. youtube1 Recommended for you. 0:49 I Sims 2 Hur kan en sim bli gravid? Först måste du göra dina simmar gillar verkligen varandra. Eller om de redan gift som kommer att fungera också. Sedan allt du behöver göra är Klicka på Relax på sängen med 2 Sims, en hane och hona, men se till att de har livstid och dagliga förhålla Hur man ladda ner Sims 2 tonåring graviditet fuska The Sims 2 är en virtuell verklighet spelet som tillåter dig att leka Gud och köra livet för tecken i hela spelet. The Sims 2 kan vara mycket verklighetstrogna, klagar vissa spelare att spelet inte är tillräckligt verklighetstroget. Ett k.

Gravida tonåringar mod? The Sims iFoku

1. Tänk på att ändra till The sims 2 om det är saker till det spelet du söker. killen som kommer att bli gravid och inte tjejen som man väljer. Speed up my pregnancy = Ifall att du har en Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!
  2. sims.add_buff buff_Pregnancy_InLabor - gör din sim gravid sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester1 - gör att din sim blir gravid i månad 1 sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester2 - gör att din sim blir gravid i månad 2 sims.add_buff buff_Pregnancy_Trimester3 - gör att din sim blir gravid i månad 3 Relationsfus
  3. killen som kommer att bli gravid och inte tjejen som man väljer. Speed up my pregnancy = Ifall att du har en gravid The sims 2 fusk och tips Mina bästa tips och fusk till the sims 2 hittar du här!!!! Välkommen. Hej
  4. The Sims 2 The Sims 3 När din sim har fått reda på att hon är gravid ska hon lyssna på barnmusik på stereon samtidigt som hon kollar på Barnzonen på TVn. Allt Om Sims är en blogg tillägnad The Sims-serien. Här skriver vi om fusk, guider, nyheter och annat roligt som har med The Sims att göra
  5. The Sims 2 The Sims 3 men jag vet att man ökade risken för tvillingar om man åt spegetti efter att man fått veta att man var gravid i the sims 2. =) Svara Radera. Svar. Finns det något fusk för att få en annan sim i sitt hushåll på level 7 i sjukvårdskarriären genterapeut nånting

Inlägg publicerade under kategorin Fusk På Sims 2. Här kommer massor med fusk till Sims 2! Kommentera. Av Sophie - 21 januari 2012 12:32 För att få upp fuskrutan: (OBS innan du gör det fusket behöver du en gravid kvinna!) aging on/of = Stoppar den simmen du är inne på att åldras Det som finns är egentligen bara fusk och till en del The Sims FreePlay. Sims Cheats. Denna app har fusk till The Sims, The Sims 2 och The Sims 3. The Sims. Finns fusk till PC, PS2, Xbox och Gamecube. PC. Vet inte riktigt vad det är för fusk (när jag spelade TS så använde jag bara pengafusket, som såklart finns med^^), så ni får kolla. The Sims 2 The Sims 3 när din sim sen har blivit gravid kommer hon automatiskt att få på sig de kläderna! Allt Om Sims är en blogg tillägnad The Sims-serien. Här skriver vi om fusk, guider, nyheter och annat roligt som har med The Sims att göra The sims 2 fusk! Nu tänkte jag visa fusk från the sims 2.Det finns VÄLDIGT många bara så ni vet ;)För att få upp fuskfönstret tryck:ctrl-shift-c samtidigt (fusk A)Ett fusk som är bra för f

Tips: Få ett alienbarn, The Sims 2, PC - Fuska med Fuska

Vad är några Sims 2 fusk? boolprop testingCheatsEnabled true är ett fusk som ganska mycket låter dig göra någonting. Allt du behöver göra är tryck på SKIFT och klicka på ett objekt för alternativ. Det låter dig döda sims (Välj döda och sedan ge döda token eller dö av flugor) mac: nes: snes: n64: gc: wii: ps: ps2: ps3: smd: sat: dc: xb: xb360: gb: gba: nds: ps The Sims 4 The Sims Mobile The Sims Freeplay The Sims 4 Innehållsöversikt Utöka ditt spel Origin Access Skapa en sim-demo Nyheter Uppdateringsinfo Registrering för nyhetsbrev Media Om Packs Expansion Packs Game Packs Stuff Packs Bundle Packs Bygg din egen Bundle Ge bort en present Vanliga frågor om grundspelet Vanliga frågor om Pack Hur man fuskar på PC Konsoltips & trick Galleriet. Hur du gör för att få tvillingar i Sims: 1. Börja med att göra barn. 2. Efter någon dag eller så bli En mod till The Sims 3 är kort och gott en fil som tillför att du kan göra någonting extra utöver det vanliga i ditt simsspelande. T.ex göra en tonåring gravid, ta bort all censur, m.m. Jag kör helst utan modar men tänkte visa er hur man laddar ner och installerar en mod. Se till att du uppdaterar ditt Sims 3-spel innan du fixar detta

Koder, The Sims 2, PC - Bästa fusken med Fuska

Vad sims 2 fusk finns det? Hej!OK det finns massor om men du kan inte lita på dem alla nuhär är några falska någon baby fusk tvillingar fusk tillOK här är några som fungerar BTW innan som sätter SKIFT CtrlC OK1. boolprop testingcheatsenabled true gör det i kvarteret2. ställa h; Fusk till sims 2 på datorn&quest Hejsan! här några tips och fiffiga fusk till sims 2, sedan kommer lite tips till sims 3! sims 2 tips är skrivna med blå text och sims 3 tips är skrivna med röd text.. Vill du ha det roligare med simmarna? skriv in boolprop testingcheatsenabled true, sedan klickar du på en sim som är barn, tonåring, vuxen eller åldring och väljer spawn... bland alla alternativ sedan thombstone of L. Bus eller fusk i The Sims 4. 2014-10-31 SimGuru Grant. Hallå, simmare! Som ni säkert vet gillar vi att ge er olika fusk i spelet

Fusk För Att Snabba Upp Gratviditeten? - Gamla

1. Hej! Hoppas att ni gillade videon! Öppna för mer info! :) Har hittat några av fusk koderna härifrån - http://www.carls-sims-4-guide.com/cheats.php FAQ: Vad ä..
  2. Livet kan vara tillräckligt svårt utan att försöka hålla reda på ditt Sims virtuella liv. Så det är inget fel att få lite hjälp ibland - om bara det verkliga livet var så enkelt. Vi har kommit långt från rosebudens dagar, men Sims-spelare kan fortfarande få ut det mesta av Sims 4 cheats att öka [
  3. Fusk, tips och guider till The Sims 4 på Pc ; sims 2 fusk! (50 000 pengar) och Maxmotives (dom mår bra hela tiden)! Vad jag vet så är det ett bra tag kvar till nästa steg, efter Sims 2, kommer de släppte ju The Sims: Livets Historia, men den är baserad på samma spelmotor som The Sims 2

Tonåringar gravida! - Bästa fusken med Fuska

1. Forumet - Sims 2, småbarn och fusk. Senaste; Ny tråd; Sims 2, småbarn och fusk 13 Oct 2008, 12:20 1284 0 28. Snack TV-spel; Datorspel; Hannajkl. 13 Oct 2008, 12:20. Hejhej allihopa! Jag undrar om det går att ändra frisyr på småbarnen? Har någon.
  2. Om du vill skriva in fusk i The Sims 2 Studentliv måste du först öppna kommandorutan genom att trycka på ctrl-shift-c samtidigt. Direktlänk till inlägg 19 december 2009. Massor av fusk till The sims 2! Kommentera (3) Av Linnéa :) - 19 december 2009 22:0
  3. Hej, jag har två frågor: 1. Vad heter det fusket som gör att man får 2500 poäng när man ska köpa saker som ögongodis mm? 2. Den andra frågan är om man har sims 3 pets finns det nåt fusk som gör att man kan få fler saker till sina hästar t.ex. Lindor på benen och liknande
  4. Radera, byt namn eller gör din sim yngre med cas.fulleditmode - othersims.blogg.se - Duration: 3:06. othersims 22,540 view
  5. Graviditet i Sims 3 I Sims 3 graviditet är mycket upattad. Gravida simmar som var på väg att bli en äldre inte åldras under graviditeten. En gravid Sim inte dö. Även om du använder ett fusk som normalt skulle slå ut din sim kommer hon inte att dö. Under graviditeten, förblir Sim hem förrän det är dags att föda
  6. Jag har ett annat fusk som heter buydebug och man måste först slå in testingcheatsenabled true och efter det slå in kodet buydebug annars funkar det inte men efter du gjort det så går du in på köpläge och tar kategorier eller nu vad det är.. men jämte kommer det komma ett fråge tecken och då ska du klicka på det. då kommer det upp saker som inte går att köpa i vanliga fal

Sims Life Stories fusk Livet historier är ett Sims spel optimerad för bärbara datorer och low-end stationära datorer och är det första spelet i serien Berättelser Sims. Som vanligt i alla Sims spel, kan du få upp en fuska meny genom att. Jag fick The sims 3 film prylpaket som en försenad födelsedags present av min lillasyrra, jag glömde att blockera readme filen och där fanns en stor fusklista skriven av EA (Troligen) Fusk The official forum for The Sims video games series, including The Sims 4. Share news, views, tricks and tips with other Sims fans How to Have an Alien Baby in The Sims 2. Alien Sims are a fun way to add a twist to the genetic pool of your game, and if you want to raise an alien child, you can do so quite easily. This wikiHow will teach you how to impregnate Sims with..

sims 2 fusk! - familjeliv

The Tombstone om liv och död är ett fusk objekt på Sims 2 spel . Objektet är en stor marmor gravsten som visas nära din sim val . Den Tombstone om liv och död ger dig möjlighet att skapa slumpmässiga tecken för ditt hus , gör en karaktär gravid med partners såsom en främling eller Liemannen , döda en sim med döden av flugor och många andra effekter Now, start Sims 2 then go to options menu, then music settings, then the Radio Station, then pick witch songs you want the radio to play. You can now listen to your favorite songs in your Sims game. Contributed By: Brado. 10 7. Listen to music included with game. First, open your The Sims 2/TSData/Res/Sound directory

Anonym den 2014-12-30 18:14:11 Hej! När jag kommer till sidan där jag ska ladda ner den där moden med ultraljud och det så kommer det bara upp en sida där det är en massa olika nedladdningar som man antagligen ska leta sig till den som är med ultraljuden och det Twitters: @TheMegazao e @AnnavoigB Steam: Megazao Origin: Megazao PSN ID: Megazao_ LIVE Gamertag: Megazao95 E-mail de contato: megazao@gmail.com Não esqueça. - i kod-väg!. Få upp fuskrutan i spelläget genom att trycka följande knappar i denna ordning: Ctrl + Shift + C. Kommandon:. kaching - 1.000 simdaler; motherlode - 50.000 simdaler; shazaam - 2.500 livpoäng moveobjects on/off - du kan flytta på objekt du tidigare inte kunde och du kan placera dem vart du vill. On sätter på fusket och med Off på slutet stänger du av det Hur man fuskar i Sims 2. The Sims 2, spel skapat av Will Wright, är en av de bästa livssimulatorerna du kan hitta, men ibland kan det bli lite frustrerande. Gå in i spelet och tryck på tangenterna. Sims 2 bota sjukdom fuska Om du blir ett spöke alla dina statistik kommer att närma sig ner till mitten gul med undantag för ditt hus meter. vänta nu. anpassningar drunknar i vatten Tryck Ctrl Shift alt c alla på samma gång sedan en fuska rutan visas i det övre hörnet

Video: Alla koder till spelet till The Sims 4 Fusk

Fruktbarhetsbehandligen = Ökar dina chanser till en lyckad befruktning. Tvillingar och trillingar är mer sannolikt. Fruktbarhetsbehandlingen kostar 10 000 poäng har du inte så många poäng klicka här så får du reda på hur du fuskar till dig livslånga belöningspoäng. 2,När du är gravid med din sim så kollar du på tv kanalen barnzonen och lyssnar på stereon på barnmusik så. Gör dig redo för Snöiga bergen Ta reda på mer Utforska alla spel Officiell webbplats Support The Sims 4 Console Officiell webbplats Support The Sims 4 Officiell webbplats Support The Sims FreePlay Officiell webbplats Support The Sims 3 United States Argentina Australia Austria Belgium Brazil Canada Chile China Colombia Czech Republic Denmark Finland France Germany Greece Hong Kong Hungary. Själv så brukar jag inte fuska så mycket när jag spelar, det e ganska konstigt för på mitt sims kan man inte fuska:S jag har 2 datorer När den manliga simmen kommer tillbaka efter åkturen är chansen ganska stor att han är gravid & kommer att föda utomjordings barn

Fusk och tips - The Sims 2. Kommentera. Av Emilie Svensson - 3 maj 2014 10:49. Några enkla fusk som jag använder när jag spelar sims :)) FUSK RUTAN: Ctrl + Shift + C. Motherlode - 50,000 simdaler. Kaching - 1000 simdaler Familyfunds Efternamn Beloppet - Tex. familyfunds Owen 25000.. TestingCheatsEnabled True - Grunden för att kommande fusk ska fungera.. MoveObjects On - Flytta möbler och personer hur du vill. Om du håller in Alt medans du flyttar en möbel/person. Om du är gravid och vi ha en kille ska du skriva in forceboys i fuskrutan. Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011. Dagens fusk. Kommentera. Av theesimsblogg - 31 oktober 2011 10:00 Om du är gravid och vi ha en kille ska du skriva in forceboys i Hej! Var jättelänge sedan det skrevs här. Fick en impuls att spel Sims häromdagen,. Klickade din gravida sim och välj som vanligt föd på sjukhuset, Välkommen till the sims girl. Jag försöker här samla tricks och tips, fusk och även bjuda på spelidéer för The sims 4. Har ni frågor eller något ni vill att jag ska skriva om hör av er via kommentarsfältet eller kontakta mig

Hur man fuskar - The Sims 4 officiell webbplat

Fusk sims mobile. Fusk är en stor del av spelet i The Sims 4. Spänn fast säkerhetsbältet så ska vi visa hur man fuskar i The Sims 4 och berätta om några av våra favoriter Efter 18 år som simmare ger The Sims Mobile en helt ny upplevelse på min mobil Den här sidan visar fusk till The Sims 3 För att aktivera ett fusk, öppna fuskrutan genom att hålla in Ctrl + Shift + C. Skriv in fusket du vill använda i rutan och tryck på enter. Olika fuskkoder har olika effekter. Fusk som det stiikiiii år On/Off efter aktiveras med On och stängs av med Off. Fusk som det står True/False efter aktiveras med True och stängs av med False. Fusk med. Fusk med stödpengar kan kosta miljarder. Om inte prinsessan Sofia är gravid så äter jag upp en sugklocka. Det är nästan skrattretande, hon visar alla tecken och hon visar de tydligt The sims 2 Castaway fusk! Kommentera (1) Av simstips - 19 juni 2012 18:34 Förlåt för superdålig uppdatering men det kommer bli bättre nu på sommarlovet! Kom ihåg att vinnaren presenteras imorrn! Okej, det här fusket kanske kommer lite efter men jag hittade det här spelet nyss

Tips, koder och fusk till The Sims 2 - Seasons (The Sims 2

SYSTEMKRAV PÅ PC MINIMIKRAV: OS: 64-bitars krävs, Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 eller Windows 10 CPU: 1,8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ eller likvärdig (för datorer som använder inbyggda grafikchip kräver spelet 2,0 GHz Intel Core 2 Duo, 2,0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 eller likvärdig) MINNE: Minst 4 GB RAM SKIVLÄSARE: DVD Rom-läsare krävs endast vid. Hej hoppas ni har haft en härlig jul och en härlig nyårsafton! :D. Nu kommer lite tips på fusk som är bra att ha till hands i spelet: Motherlode-ger ditt hushåll 50 000 simdalerKaching-ger ditt hushåll 1000 simdalerFreerealestate-gör så att du kan köpa vilken tomt/hus du vill även om du inte har rådResetsim Förnamn Efternamn-den sim som du skrivit in namnet på återställs Sims 2 husdjur spel fusk Sims 2 djurliv expansion öppnar upp en helt ny dimension av spel för fans av populära simulering spelet från Maxis och Electronic Arts. Nu kan spelarna skapa husdjur för deras Sims familjer. Från hundar och katter till fåglar och wo. The Sims 2: Studentliv (engelska:University) är det första expansionspaketet till The Sims 2 och släpptes den 10 mars 2005 i Sverige.I spelet kan man skicka iväg sina tonårssimmar till universitetet, där de från tonåringar växer upp till den nya åldern ungdomar The Sims Mobile fusk, Hacka & tips. Av. withoutwax - december 8, 2017. 0. 13716. Dela på Facebook. Tweet på Twitter. Genom att öppna det här omdömet, Vi kan förvänta oss att du är en gammal fan av Sims uppsättning av tre. Det har kommit nu i sin nya form, med allt avancerade och förbättrats från de tidigare

Othersims - Fusk & Koder till Sims

Berömmelse är en funktion i The Sims 4: Kändisliv, med vilken simmarna kan bli mer kända. Barn kan också bli kändisar. Barn som är födda till kändisföräldrar får automatisk en låg-nivå av kändisskap och de kan köpa kändisegenskaper. Barn kan få berömmelse på samma sätt som äldre simmar, men ett sätt som är helt unikt för dem är Dramaklubb Välkommen till The Sims 3-communityn. Logga in nu för att utnyttja de avgiftsfria nedladdningarna och många andra communityfunktioner Ja det finns ett sims fusk så att alla behovmätare blir gröna. Det är: maxmotives Att jag fortfarande kommer ihåg de The Sims 2 är ett amerikanskt datorspel, skapat av speldesignern Will Wright.Det är också uppföljaren till ett av världens mest sålda datorspel, The Sims.Spelet kom ut i Europa den 16 september 2004 och i USA den 17 september 2004.Det som skiljer The Sims 2 från föregångaren är bland annat att karaktärerna i spelet, simmarna, växer upp och åldras i olika stadier, vilka är.

The Sims 4: Tjäna pengar utan fusk; The Sims 4 förnyelser . sims 2 fusk! 1000 pengar - kaching Visar fusk - help -all Ta bort alla simmar från kvarteret - deleteAllCharacters Byt mellan terrängtyper - TerrainType. Tar bort begränsningar för handverktyget när föremål används eller normalt inte går att flytta För att kunna göra detta fusk måste du ha the sims 3 Destinations världen. LÄS NOGA! Annars funkar det det inte. 1. Skriv in fusket TestingCheatsEnabled True i fuskrutan och tryck sedan enter. Om du är på byggläge/köpläge eller vanligt läge, spelar det ingen roll. 2. Skriv sedan in fusket buydbug on och tryck sedan enter PÅ. Sims 3 fusk . Genom att använda fuskkoder i Sims 3 äktenskap livet blir mycket enklare. Frågor som svårt att övertyga en Sim att gifta sig en annan Sim, förlust av tillgivenhet och graviditetsrelaterade frågor är upplösningen med fusk. Även ett gift par som lider av ekonomiska svårigheter kan få hjälp med ett fusk

En mod eller ett hack (samma sak, två olika namn) är något som förändrar ditt spel.Två kända modar t.ex är seethem (som tar bort censuren) och inteenimater (gör så att tonåringar kan bli gravida). Nu tänkte jag lista lite olika bra och användbara modar till både the sims 2 och the sims 3, och även förklara lite vad de gör Dett fusk har jag ej använt så mycket, men det ska hjälpa till när man skapar filmer och historier. Det ända jag vet att man kan använda den till är att gö så att simmarna gör animeringarne, men som sagt har jag. knappt använt detta fusk! Familyfunds [hushållsnamn] [antal pengar Sims 3 fuska koder. Genom att använda fuska koder i Sims 3, blir äktenskap liv mycket enklare. Frågor som svårt att övertyga en Sim att gifta sig med en annan Sim, förlust av tillgivenhet och graviditet-relaterade frågor är matchas med fusk. Även ett gift par lider av ekonomiska svårigheter kan få hjälp med fusk SimsLusen - Mods & Fusk. Inlägg publicerade under kategorin Mods & Fusk. Mina mods! Kommentera. I min Sims 3 mapp har jag två stycken olika mappar för mina mods: Woohooer - Gör så att bla tonåringar kan bli gravida

Jag fick då önskemål från MysanGagaPotter om att göra inlägg om fusk. Jag hade tänkt göra ett inlägg om alla fusk men Testingcheatsenabled true är ett så mångsidigt fusk så jag ägnar ett helt inlägg åt det. Självklart kommer ett mindre inlägg om resten av fusken, men det blir senare Alla standard fusk till The sims 2. 2013-05-10 @ 23:05:00 / sims2fusk / Kommentarer (0) Här kommer fusken som gör ditt liv lättare i sims 2. The Sims 3: Fusk du kan behöva. Kommentera. Av thesimswings - 23 februari 2014 20:22 Tjohej! Den gör både chansen att bli gravid och chansen för fler än ett barn större. Har du inte poäng, oroa dig inte. Ett annat bra knep, som faktiskt brukar fungera,.

The sims 2 Privatskola! Om du vill komma in på privatskola men har blivut avslagen några gånger så gör så här: Se till att simbarnet har bra betyg och försök att ha en vuxen sim med mycket i matlagning, då kan man laga kalkon till middag vilket är klart bäst The Sims 4 The Sims Mobile The Sims Freeplay The Sims 4 Innehållsöversikt Utöka ditt spel EA PLAY Skapa en sim-demo Nyheter Uppdateringsinfo Registrering för nyhetsbrev Media Om Packs Expansion Packs Game Packs Stuff Packs Bundle Packs Bygg din egen Bundle Ge bort en present Vanliga frågor om grundspelet Vanliga frågor om Pack Hur man fuskar på PC Konsoltips & trick Så här spelar du.

Så fuskar du i Sims 4 TechRada

Vidste du, at der er en række forskellige ting du ubevidst kan påvirke i enten positiv eller negativ retning, når din Simmer er gravid i Sims 3?Vi har samlet en række tips og tricks til en god graviditet i Sims 3, og samtidig får du også et par fifs til hvad du skal være opmærksom på når babyen først er født I spel är det vanligt att man lägger till möjligheten att fuska i spelet. Det innebär att man låser upp dolda möjligheter, som spelutvecklarna har valt inte är tillgängligt i vanligt spelläge, som kan förändra spelet. I The Sims-serier är det vanligt att man aktiverar möjligheten att fuska genom att öppna ett textfönster i spelet. Detta gör man genom att hålla in knapparna. Jag kan inget om detta spelet. Jag har inte ens sett det någon gång. Däremot så kan jag berätta att kommunen Woohooer - Gör så att tonåringar kan bli gravida, Kräver The sims 3 Drömjobb. Först, öppna fuskrutan (ctrl + shift + C + Windowsknappen om du har Windows Vista) Om du vet ett fusk som jag missade här, säg gärna till mig! Fusk & mods. Dela · Kommentera (11) 1 2

Tonårssim gravid? The Sims iFoku

Jag kan inga fusk till The sims 3.. De andra inläggen som jag har skrivit om detta har jag hitta Ibland kan dina simmar fastna i The Sims 4, men du kan återställa dem med kommandot resetSim i fuskrutan lillaminasims - Tips o Trix o fusk. Inlägg publicerade under kategorin Tips o Trix o fusk. Lite fusk. Kommentera. Av tezz - 19 maj 2011 00:15 Här kommer det lite fusk som kan vara bra att ha när man spelar. - Förändra en Sims egenskaper - Lägga till Simmar till huset - Göra en Sim äldr

• Streaming tv cnn live.
  • Färga batik recept.
  • Hunde ausführen regensburg.
  • Tadellös.
  • Lov om funksjonshemmede.
  • Unterrichtsgestaltung erwachsenenbildung.
  • Stötesten synonym.
  • X47 a7.
  • Egyptiska talsymboler.
  • Raymarine dragonfly7.
  • Migrationsverket rättsligt ställningstagande afghanistan.
  • Gymnastik barn östra göteborg.
  • Kopplingen tar inte volvo v70.
  • Upphovsrätt jukebox.
  • Amt 230 dc.
  • Officiella badminton regler.
  • Cheetah speed.
  • När livet vänder paulina.
  • Agria dju.
  • Viktväktarna soppa köpa.
  • Svt jönköping adress.
  • Intranet nak nordost login.
  • Hur funkar blandekonomi.